Компанії Juniper Networks і OnLive забезпечать постійний доступ до будь-якого додатка з будь-якої точки і для будь-якого пристрою

11.06.2024 117

Компанія Juniper Networks та лідер у галузі «браузерних» відеоігор і додатків, компанія OnLive, Inc., оголосили про укладення стратегічного партнерства: Juniper стане ексклюзивним провайдером мережевої інфраструктури OnLive. Крім того, обидві компанії планують спільну розробку «хмарних» послуг для доставки мультимедійного контенту на мобільні, настільні та презентаційні пристрої — миттєво, просто, безпечно та незалежно від місця розташування.

За підтримки Juniper Networks, компанія OnLive зможе надати користувачам та корпоративним клієнтам неперевершену продуктивність, безпеку, надійність та гнучкість як у фізичних, так і у віртуальних середовищах. Завдяки технологіям миттєвої відео-компресії від OnLive та клієнту Junos® Pulse компанії Juniper Networks, робота з віддаленими додатками та пристроями, будь то PC, Mac, iPad, планшет на базі Android, телевізор або монітор із підтримкою технології OnLive, буде не відрізнятися від роботи в локальній мережі.

Компанія OnLive визначає напрямок розвитку наступного покоління «хмарних» обчислень: технологія стиснення відео від OnLive кардинально змінила підхід до комп’ютерних ігор на стаціонарних та мобільних пристроях – у міру того як користувацькі пристрої стають лише засобом відображення та введення. Застосовуючи цю ж технологію на підприємствах, будь-який ресурсоємний контент і вимогливі до пропускної здатності мережі додатки будуть швидко, легко та безпечно працювати на настільних ПК та мобільних пристроях. Інфраструктура Juniper Networks, яка використовується для створення Нової мережі компанії OnLive, змінить не тільки спосіб створення, поширення та продажу розважальних додатків, а також забезпечить належну для корпоративних додатків безпеку та надійність.

«Хмарна» ігрова технологія OnLive формує величезне навантаження на мережеву інфраструктуру, і Juniper – єдиний виробник мережевого обладнання, який здатний задовольнити ці вимоги, – сказав Стів Перлман (Steve Perlman), президент і виконавчий директор OnLive. – Високий рівень продуктивності та безпеки продуктів Juniper робить компанію ідеальним партнером. OnLive активно впроваджує «хмарну» хостинг-технологію у роботу корпоративних додатків, лідируючі у галузі комп’ютерної віртуалізації. Віддалена робота на будь-якому пристрої абсолютно не буде відрізнятися від роботи в локальній мережі, так само як не буде залежати від додатка або контенту, — користувачі можуть користуватися всіма перевагами віртуалізації».

«Онлайн-ігри — один з найбільш ресурсоємних типів додатків; користувачі очікують точності та швидкості роботи. Це вимагає потужної та надійної мережі, — прокоментував Кевін Джонсон (Kevin Johnson), генеральний директор компанії Juniper Networks. – Компанії OnLive та Juniper обидві віддані новаторським технологіям та раді спільній співпраці, яка розсуне межі «хмарних» обчислень і покаже, як потрібно працювати з інтерактивним мультимедіа-контентом».

OnLive вже інтегрувала в свою мережу Ethernet-комутатори серії Juniper EX, універсальні граничні 3D маршрутизатори серії Juniper MX та сервісні шлюзи серії Juniper SRX, які забезпечують високу продуктивність, надійність та безпеку. Для задоволення зростаючих потреб своєї «хмарної» інфраструктури компанія OnLive також планує впровадити:

  • Рішення Juniper Networks QFabric™ – як ексклюзивного провайдера мережевої інфраструктури ЦОД для OnLive компанія Juniper буде повністю контролювати створення та забезпечення віртуалізованих центрів обробки даних OnLive у Каліфорнії, Техасі та Вірджинії, а також значно покращить швидкість роботи, масштабованість та ефективність ЦОДів.
  • Junos Pulse – просте у використанні, комплексне рішення, що складається з клієнта безпечного віддаленого доступу для мобільних пристроїв, системи безпеки мобільних пристроїв, а також комплексу застосовуваних політик та методів управління пристроями; середовище Junos Pulse дозволить користувачам будь-яких мобільних пристроїв, включаючи смартфони, планшети, ноутбуки та нетбуки, мати безпечний доступ до «хмарних» додатків OnLive.

В результаті стратегічного партнерства компанії Juniper Networks та OnLive займаються спільною розробкою сервісів та багатофункціональних додатків під управлінням середовища Junos Pulse. OnLive виходить за рамки ігрової індустрії, освоюючи нові сегменти ринку та платформи, зокрема корпоративні системи. Juniper Networks забезпечить OnLive новою мережею, що дозволить оптимізувати економічну та підвищити якісну складову роботи клієнтів з мережею.

Ігрові сервіси OnLive забезпечують доступ користувачів до ігор з практично будь-якого пристрою, усуваючи необхідність дорогих консолей або потужних ПК. На додаток до доступності практично на будь-яких ПК та Mac, до кінця 2011 року завдяки партнерству з компаніями VIZIO, HTC та іншими, сервіси OnLive стануть доступні на 25 мільйонах інтернет-телевізорів, 50 мільйонах Blu-ray програвачів та 25 мільйонах планшетів у США та Великій Британії. До 2012 року сервіси OnLive будуть доступні для більшості пристроїв, які підтримують служби потокового відео-відтворення, наприклад Netflix; все це зробить консольні ігри такими ж доступними, як сьогодні є фільми. Мережева інфраструктура Juniper дозволить OnLive забезпечити найвищий рівень масштабування, зберігши при цьому необхідну для ігор продуктивність.