Спеціалізовані послуги та технічна підтримка
Компанія ITBIZ надає технічну підтримку своїм клієнтам, що дозволяє заощаджувати компаніям не тільки кошти але і час.
Процес взаємодії з клієнтом побудований на базі концепції ITSM і орієнтований в першу чергу на оперативний і компетентний сервіс з мінімумом бюрократії. Повна автоматизація процесів від розміщення заявки клієнта в системі інцидент-менеджменту до закриття кейса дозволяє з упевненістю заявляти про те, що жодна проблема клієнта не залишається без належної уваги і забезпечує своєчасну реакцію інженерів на запити будь-якої складності.
Наші клієнти отримують ряд переваг, серед яких спрощена процедура RMA (причина поломки з’ясовується після заміни або надання аналогічного за функціональними можливостями пристрою, тоді як сервіс від виробника передбачає з’ясування обставин виходу з ладу, а потім вже надання заміни), наявність на складі зарезервованого під Вас пристрою з аналогічною (або з більш високою) продуктивністю, українськомовна технічна підтримка і оперативна реакція на проблеми клієнтів
- Проектування рішень будь-якої складності;
- Оперативні поставки обладнання;
- Надання обладнання для тестування;
- Установка та налаштування обладнання та програмного забезпечення;
- Оперативне вирішення проблем, пов’язаних з експлуатацією обладнання;
- Навчання персоналу, технічні консультації, інформаційна підтримка;
- Гарантійне і післягарантійне обслуговування встановленого обладнання.