Характеристики HARMONY EMAIL & COLLABORATION
Рішення Check Point HARMONY EMAIL & COLLABORATION забезпечує повний захист електронної пошти та хмарного офісу, включно з додатками Google Drive, OneDrive, Slack, Team і багатьох інших. Пристрої підключаються через API, що гарантує запобігання втраті даних, проникненню шкідливого ПЗ і захисту від фішингу. Можливе миттєве розгортання шляхом одного натискання на кнопку без використання проксі або агента кінцевої точки.
Унікальний з точки зору ефективності продукт (до 30% ефективніше стандартних засобів захисту постачальників послуг). Доступний для моделі SaaS, що забезпечує захист сервісів таких, як: o365, G Suite, BOX, OneDrive, Dropbox та інших.
Особливості HARMONY EMAIL & COLLABORATION
Рішення забезпечує повний захист для Google Workspace і Microsoft 365, а також усіх застосунків, у яких співробітники комунікують усередині компанії та обмінюються файлами. Основні можливості Harmony Email & Collaboration:
- Забезпечує безпеку користувачів;
- Запобігає спробам заволодіння акаунтами, атакам вимагачів і шифруванню даних;
- Блокує фішингові атаки, а також різні шкідливі програми;
- Дає змогу впровадити штучний інтелект, API і машинне навчання, щоб убезпечити електронну пошту та інші програми;
- Захищає від витоку даних і забезпечує їхню конфіденційність;
- Гарантує безпеку каналів спілкування, включно з Teams і Slack;
- Захищає від шкідливих програм нульового дня;
- Підтримує інтеграцію з інструментами для спільної роботи, такими як: календарі, завдання та інші програми для поліпшення командної роботи і продуктивності.
- Є повною заміною SEG – Secure Email Gateway, яка захищає електронну пошту від різного роду атак.
Ключові переваги HARMONY EMAIL & COLLABORATION:
- Захист від відомих і невідомих вірусів завдяки аналізу на базі ML і AI, репутації, поведінкового аналізу, перевірки в «пісочниці» та вилучення потенційно небезпечного активного вмісту;
- Захист від спаму, фішингу та від викрадення облікових записів.
ДОДАТКОВО ЗАБЕЗПЕЧУЄ:
- Контроль доступу до сервісу з пристроїв користувачів;
- Контроль конфіденційної інформації (функціонал DLP);
- Виявлення аномалій;
- Наявність підтримки Single-Sign On шляхом інтеграції з різними Identity Provider (IdP), а також взаємодії з сервісами, що підтримують SAML2.0.
Не потребує встановлення агентів на робочі місця користувачів.
Виникли питання або потрібна консультація по нашим продуктам і рішенням?
Заповніть форму і ми зателефонуємо Вам найближчим часом Поля Ім'я, Оберіть категорію та Телефон або E-mail мають бути заповнені